1. Haberler
  2. Anadolu
  3. Giresun’da Ulaşım Hizmetlerine Yatırım

Giresun’da Ulaşım Hizmetlerine Yatırım

Giresun Belediyesi araç parkurunu yeni araçlarla genişleterek hizmet kalitesini ileri...

featured
Paylaş

Giresun Belediyesi araç parkurunu yeni araçlarla genişleterek hizmet kalitesini ileri bir noktaya taşıdı.

Mart 2009 tarihinden itibaren Belediyeye kazandırılan araç sayısı 30 Kasım 2011 tarihinde alınan 2 Adet iş makinesi ile birlikte 14’e ulaştı.

1 Adet Renault Megane, 2 Adet Mitsubishi Kamyon, 2 Adet Wolksvagen Kamyonet, 1 Adet Fiat Doblo, 1 Adet Transit Kamyonet, 1 Adet Transit Minibüs, 1 Adet Mercedes Minibüs, 3 Adet Mercedes Kamyon, 1 Adet JCB 4CX BEKO Loder ve CAT 938 H Yükleyici İş Makinası’ndan oluşan yeni araçlar Belediye Başkanı Kerim Aksu’nun da katıldığı bir törenle basına tanıtıldı.

Tanıtım programında bir konuşma yapan Belediye Başkanı Kerim Aksu; halka en iyi hizmeti verebilmek için yapılan hazırlıklar doğrultusunda araç filosunun büyük önem arz ettiğini belirterek “Göreve geldiğimiz gün Belediye araç parkı 66 araç ve iş makinesinden oluşmaktaydı. Bu rakamı80’e çıkarmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Yeni araçların Belediyemize maliyeti 1.202 milyon TL’dir. Alınan yeni araçların belediyemize ve Giresunumuza hayırlı olmasını diliyorum.” dedi. Programın son bölümünde Başkan Aksu ve beraberindekiler, araçları tek tek gezerek vatandaşlarla bir süre sohbet etti.

Giresun’da Ulaşım Hizmetlerine Yatırım
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.