1. Haberler
  2. İstanbul
  3. İETT Soför Akbilini Yasaklıyor!

İETT Soför Akbilini Yasaklıyor!

İETT otobüslerinde araç içerisinde bilet temini uygulamasına 2 Temmuz 2011 tarihinde...

featured
Paylaş

İETT otobüslerinde araç içerisinde bilet temini uygulamasına 2 Temmuz 2011 tarihinde son veriliyor. Yolcularımızın mağdur olmaması için akbil ya da elektronik kart kullanmaları gerekiyor.

Otobüslerde bileti olmayan yolcular için araç içerisinde bilet temini uygulamasına  2 Temmuz 2011 tarihi itibariyle son veriliyor. İETT otobüslerinde şoförler artık akbil bulundurmayacağından yolcularımızın akbil, elektronik kart veya 1-2-5-10 geçişlik elektronik bilet kullanması gerekiyor. 

Bileti olmayan yolcular araca binmeden önce elektronik biletlerini, İstanbul`un çeşitli noktalarında bulunan İETT Elektronik Bilet Satış Bayilerinden veya Otomatik Satış Makinelerinden (OSM) temin edebilirler.

İETT Soför Akbilini Yasaklıyor!
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.