Öne Çıkanlar

Anadolu

Kayseri’de Haftaiçi İlk Şehiriçi Ulaşım Ücretsiz

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Büyükşehir Belediyesi ile Türkiye’nin ilk ve tek yerli ödeme yöntemi olan TROY’un avantajlı ulaşım imkânı sunan bir iş birliği gerçekleştirdiğini duyurdu. Başkan Büyükkılıç, Haziran ayı boyunca Kayseri Büyükşehir Belediyesi Ulaşım A.Ş.’nin toplu ulaşım hizmetlerinde hafta içi her gün TROY logolu kartlarla yapılacak ilk şehir içi ulaşımın ücretsiz olacağını söyledi.

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.