1. Haberler
  2. İstanbul
  3. İETT Soför Akbilini Yasaklıyor!

İETT Soför Akbilini Yasaklıyor!

İETT otobüslerinde araç içerisinde bilet temini uygulamasına 2 Temmuz 2011 tarihinde...

featured
Paylaş

İETT otobüslerinde araç içerisinde bilet temini uygulamasına 2 Temmuz 2011 tarihinde son veriliyor. Yolcularımızın mağdur olmaması için akbil ya da elektronik kart kullanmaları gerekiyor.

Otobüslerde bileti olmayan yolcular için araç içerisinde bilet temini uygulamasına  2 Temmuz 2011 tarihi itibariyle son veriliyor. İETT otobüslerinde şoförler artık akbil bulundurmayacağından yolcularımızın akbil, elektronik kart veya 1-2-5-10 geçişlik elektronik bilet kullanması gerekiyor. 

Bileti olmayan yolcular araca binmeden önce elektronik biletlerini, İstanbul`un çeşitli noktalarında bulunan İETT Elektronik Bilet Satış Bayilerinden veya Otomatik Satış Makinelerinden (OSM) temin edebilirler.

İETT Soför Akbilini Yasaklıyor!
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.