1. Haberler
  2. Anadolu
  3. Karaosmanoğlu Esnafı Ziyaret Etti

Karaosmanoğlu Esnafı Ziyaret Etti

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, İzmit Terminali’nde yer alan otobüs firmalarını ve esnafı ziyaret etti.. Terminalin kentin vitrini olduğunu ifade eden Başkan Karaosmanoğlu, otogar esnafına hayırlı işler, vatandaşa da hayırlı yolculuklar diledi

featured
Paylaş

Terminal esnafını dolaştı

Başkan Karaosmanoğlu, İzmit Şehirlerarası Otobüs Terminali’ni ziyaret etti. Başkan Karaosmanoğlu, otogarda yazıhane sahipleri, esnaf ve yolcularla bir araya geldi. İzmit Şehirlerarası Otobüs Terminali İşletmecileri ve Yazıhanecileri Derneği Başkanı Halil baylam’ın eşlik ettiği başkan karaosmanoğlu, otogar esnafını tek tek dolaştı.

Hayırlı yolculuklar diledi

Yazıhane çalışanları ve esnafa hayırlı işler dileyen Başkan Karaosmanoğlu, her gün çok sayıda kişinin yolculuk ettiği otogardaki vatandaşlara da hayırlı yolculuklar diledi. Otogar çalışanları ve esnafının desteklerinden dolayı teşekkür ettiği Başkan Karaosmanoğlu, terminalin kentin vitrini olduğuna dikkat çekti.

Karaosmanoğlu Esnafı Ziyaret Etti
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.