1. Haberler
  2. Ulaşım
  3. Başarılı Şoförlere Ödül

Başarılı Şoförlere Ödül

Özulaş AŞ usulsüz kartları denetime ve İETT’YE veren şoförlere çeyrek altınla ödülendirdi

featured
Paylaş

Özulaş AŞ. 3.Bölge denetim sorumluları İsmail Demirer ile Nihat Bozkuş, başarılı bir performans göstererek, usulsüz kartları denetime ve İETT’ye veren C-223 kod nolu aracın şoförü Talip Özdemir, C-222 aracın şoförü Adem Öztürk ile C-164 aracın şoförü Ayhan Aydın’a altın ödülü verilerek, performansı ödüllendirildi. C-164 Ayhan Aydın’a vekaleten, ödülünü C-154 çalışanlarında İlhan Namlı almıştır.

Kayışdağı Yedpa hizmet binasında gerçekleşen Ödül sonrası teşekkür eden başarılı şoförler, usulsüz kart kullanan yolcuların bu duruma tepki gösterdikleri, zaman zaman da karakolluk olduklarını söyleyerek, kart denetimlerinin yine devam edeceğini söyledi.

Başarılı Şoförlere Ödül
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.