1. Haberler
  2. Anadolu
  3. İETT Araçlarında Yaz Dönemi Uygulaması Başladı

İETT Araçlarında Yaz Dönemi Uygulaması Başladı

İETT, okulların kapanmasıyla birlikte toplu ulaşım araçlarının hareket saatlerinde yaz dönemi uygulamasına geçti. Yeni uygulama 15 Haziran Cumartesi günü başladı.

featured
Paylaş

İETT, İstanbul’da okulların kapanması ve il dışı tatillerin yoğunlaşmasıyla birlikte her yıl olduğu gibi bu yıl da yaz dönemi uygulamasına geçti. Normal hatlarda 15 Haziran Cumartesi günü başlayan yeni uygulama; Metrobüste 01 Temmuz 2013`de başlayacak.

Yolcu sayısnın azaldığı yaz aylarında her yapılan bu uygulama  okulların açılıacağı eyülül ayına kadar sürecek.

İETT Araçlarında Yaz Dönemi Uygulaması Başladı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.