1. Haberler
  2. Anadolu
  3. İlk Bisikletler 50.Yılda Dağıtıldı

İlk Bisikletler 50.Yılda Dağıtıldı

İzmit Belediyesi tarafından Türkiye'de ilk kez gerçekleştirilen öğrencilere ücretsiz bisiklet uygulamasına bu sene de devam ediliyor.

featured
Paylaş

Geçtiğimiz yıl 5500 öğrenciye ücretsiz bisiklet dağıtılırken bu sene de 4850 öğrenciye   kasklarıyla birlikte bisiklet hediye edileceği açıklandı. İlk bisiklet dağıtımına 50 Yıl Ortaokulu’ndan başlandı. İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan 50. Yıl Ortaokulu’nda 5.sınıfta okuyan 272 öğrenciye bisikletlerini teslim etti. Başkan Doğan, öğrencilere ücretsiz bisiklet verilmesinin Türkiye’ye örnek olduğunu belirterek” İlk önce  20 binden fazla öğrencimize bisiklet eğitimleri verdik. Türkiye’de ilk kez   öğrencilere bisiklet kullanma ehliyeti, lisans ve sertifika veren belediye oluyoruz.

Çocuk dostu belediye

Devlet okulu, özel okul ayrımı yapmadan bütün orta okul  5. sınıf öğrencileri okullar tatile girmeden önce  bisikletlerine kavuşmuş olacak.Çocuk dostu bir belediye olarak bütün  çalışmalarımız çocuklarımız için. 50 den fazla okula  çok amaçlı salon yaptı. 130 dan fazla çocuk parkı yaptık” dedi.  Okulun 5-G sınıfı öğrencilerinden Emre Yusuf Engin de Başkan Doğan’a bisiklet için teşekkür etti. 50 Yıl Ortaokulu’ndaki bisiklet  dağıtım töreninde okul müdürü Erol Nalçacı, Okul Aile Birliği Başkanı Emine Soylu Gürdoğan, öğretmenler, öğrenciler ve veliler hazır bulundu. Yetkililer,  ücretsiz bisikletlerin belirli bir  program çerçevesinde devam edeceğini söylediler amily: “Times New Roman”,”serif”‘>Devlet okulu, özel okul ayrımı yapmadan bütün orta okul  5. sınıf öğrencileri okullar tatile girmeden önce  bisikletlerine kavuşmuş olacak.Çocuk dostu bir belediye olarak bütün  çalışmalarımız çocuklarımız için. 50 den fazla okula  çok amaçlı salon yaptı. 130 dan fazla çocuk parkı yaptık” dedi.  Okulun 5-G sınıfı öğrencilerinden Emre Yusuf Engin de Başkan Doğan’a bisiklet için teşekkür etti. 50 Yıl Ortaokulu’ndaki bisiklet  dağıtım töreninde okul müdürü Erol Nalçacı, Okul Aile Birliği Başkanı Emine Soylu Gürdoğan, öğretmenler, öğrenciler ve veliler hazır bulundu. Yetkililer,  ücretsiz bisikletlerin belirli bir  program çerçevesinde devam edeceğini söylediler.

İlk Bisikletler 50.Yılda Dağıtıldı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.