İETT Raylı Sistemler Müdürü Uğur Olcay başkanlığındaki İETT heyeti ile bir dizi toplantı yapan İsviçreli konuklar, toplantının çok verimli geçtiğini ifade etti. İETT Raylı Sistemler Müdürü Uğur Olcay, İsviçre heyetini ağırlamaktan ve firma temsilcilerini tanımaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Tünel ve Nostaljik tramvay hakkında İsviçre heyetine bilgi veren Olcay, iki ülke arasında teknik işbirliği ile eğitim, danışmanlık hizmetleri gibi konularda işbirliği amaçladıklarını dile getirdi.
Sunumun ardından her iki taraf yetkililerince soru-cevap şeklinde yürütülen interaktif müzakereden sonra görüşme sona erdi. Görüşmenin ardından konuk heyet Cer Atölyesi ve Tünelde incelemelerde bulundu.
