1. Haberler
  2. Ulaşım
  3. Şirintepe Üst Geçidi Doğan´ın Takibinde

Şirintepe Üst Geçidi Doğan´ın Takibinde

İzmit sınırları içerisinde yürütülen tüm çalışmaları yakından takip eden ve denetleyen İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan yapımı devam eden Şirintepe Üst Geçidi'nde yürütülen çalışmalarında takipçisi oldu

featured
Paylaş

Karayolları tarafından planlamaya alınan ve yapım aşamasında olan üstgeçitte inceleme bulunan Başkan Doğan “yıllardır tehlike saçan ve geçtiğimiz aylarda bir tırın çarpması ile yıkılan Şirintepe üst geçidi’nin onarım işlemleri tamamlanmıştı. Ancak üst geçit ihtiyacı karşılayacak şekilde ve sağlam değildi. Bunun üzerine harekete geçerek konuyu Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile görüştüm. Ulaştırma Bakanımız üst geçidin çağın gereklerini karşılayacak şekilde yapılması konusunda hemen çalışma başlatılması talimatını verdi. Kendisine hassasiyeti için teşekkür ediyorum” dedi.

 

Çelik konstrüksiyon olarak yapılan üst geçidin bir iki hafta içerisinde tamamlanacağını söyleyen Başkan Doğan eski üst geçidin yeni üst geçit hizmete açıldıktan sonra yıkılacağı bilgisini verdi.

Şirintepe Üst Geçidi Doğan´ın Takibinde
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.