1. Haberler
  2. Anadolu
  3. Yaya Geçitlerinin Belirgin Hale Getirildi

Yaya Geçitlerinin Belirgin Hale Getirildi

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Güllük, Cumhuriyet, Atatürk, Işıklar ve Cebesoy caddelerindeki yaya geçitlerinin görünürlüğünü artırdı.

featured
Paylaş

Büyükşehir Belediyesi, trafik kültüründe yaya önceliğinin vurgulanması amacıyla yaya geçitlerinin görünürlüğünün arttırılması için çalışmalar yapıyor. Antalya Valiliği koordinasyonunda yürütülen, Büyükşehir Belediyesi’nin de ortak olduğu “Antalya’da Yaya Önceliğini ve Güvenliğini Sağlamak İçin Yaşam Boyu Öğrenme (APPSA)” projesi kapsamında Fen İşleri Daire Başkanlığı, pilot bölge olan Konyaaltı Caddesi’nin ardından Güllük, Cumhuriyet, Atatürk, Işıklar ve Cebesoy caddelerindeki yaya geçitlerinin görünürlüğü arttırdı.

Yaya geçitleri sarı ve beyaz boyalarla belirgin hale getirilirken yaya figürleri çizilerek, sürücülerin dikkati çekildi. Uygulama yayaların ve sürücülerin beğenisini topladı. Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, “insan odaklı kent” anlayışı kapsamında trafikte yaya önceliğinin vurgulanması ve bu anlayışın yerleşmesi amacıyla bu çalışmanın diğer caddelerde de uygulanacağını kaydetti

Yaya Geçitlerinin Belirgin Hale Getirildi
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.