1. Haberler
  2. Anadolu
  3. Yeni Bir Rekor Daha…

Yeni Bir Rekor Daha…

Ordu'da Kurban Bayramı sürecinde 39.189 kişinin kullandığı teleferik, hizmete girdiği günden buyana kullanım süresi açısından Avrupa’da ki emsalleri içerisinde tarihi bir rekora imza attı.

featured
Paylaş

Kurban Bayramı boyunca toplam 40 bin kişiye yakın yolcu taşıyarak önemli bir kapasite ile dikkat çeken Teleferik, Ordu’nun turizm adına yürüttüğü çalışmalarda lokomotif olma görevine devam ediyor.

Ordu Belediyesi verilerinden elde edilen bilgiye göre, hizmete girdiği günden bu yana 1 milyon 797 bin 30 kişi taşıyarak rekorunu devam ettiren Ordu-Boztepe Teleferik hattı, Avrupa’ da ki emsalleri içerisinde, açılışından bu yana toplam 10 bin 241 saat gibi bir süre çalışarak yeni bir rekora daha imza attı.

Başkan Seyit Torun, teleferiğin 08 Temmuz 2011 tarihinde hizmete girdiğini belirterek,  yurt içi ve yurt dışından her geçen gün büyük ilgi gördüğünü ifade etti. Kurban Bayramında da büyük bir yoğunluk yaşanan teleferiğin rekorlar kırmaya devam ettiğini belirten Başkan Seyit Torun, “Bu veriler bizleri önemli ölçüde mutlu ediyor. Artık Ordu ilini yurt içi ve yurt dışından herkes yakından tanıyor ve takip ediyor” dedi.

Yeni Bir Rekor Daha…
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.