1. Haberler
  2. Anadolu
  3. Kırşehir Yeni Terminaline Yakında Kavuşacak

Kırşehir Yeni Terminaline Yakında Kavuşacak

Kırşehir Belediyesi tarafından yapılan Şehirlerarası Otobüs Terminali inşaat çalışmaları devam ediyor.

featured
Paylaş

Ankara yolu üzeri Meytaş kavşağına inşa edilen şehirlerarası otobüs terminali çalışmaları kapsamında; %45’i tamamlanmış olup çelik imalatları ise yapım aşamasında. Terminalin alt kısmına yapılan ilçe terminalinin ise betonerme imalatı bitmiş durumda. Şehirlerarası otobüs terminali bölümünde ise mescit katının ve bekleme salonunu yolcu indirme bölümünün çelik imalatı bitmiş olup satış ofisi bölümünün betonarme imalatları tamamlandı

Kırşehir’e modern anlamda yeni bir terminal kazandırmak için yola çıktıklarını belirten Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci,”Şehirler için terminaller onları diğer şehirlere bağlayan en önemli yapılardır. Biz Kırşehir Belediyesi olarak Kırşehir’i her yönden geliştirecek, değiştirecek kazanımlara yöneldik. Yol medeniyettir anlayışla hareket ederek Kırşehir’imize yakışacak, Kırşehir’in ihtiyaçlarını karşılayacak bir terminal yapmaya karar verdik. Kırşehir yaptığımız projeler ve çalışmalarla şehirleşme oranı günden güne artmaktadır. Her yaptığımız projede Kırşehir’in ihtiyaçları doğrultusunda kazanımlar gerçekleştiriyoruz. Şehirlerarası Otobüs Terminali projemiz tamamlanıp hizmete girdiğinde Kırşehir’imize yakışır estetiğiyle Türkiye’de eşi benzeri olmayan bir özellikte şehirlerarası otobüs terminali olacak.“

Kırşehir Yeni Terminaline Yakında Kavuşacak
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Halk Ulaşım Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.